Cardio

A cardio-treéningnek fontos szerepe van a testépítő edzések kiegészítésében, mert a megnövekedett izomzat a szív és a keringési rendszertől is megnövekedett teljesítőképességet vár el. A testépítőkre egészséges módon izomban jellemző "túlsúly" a keringési rendszer edzettsége nélkül a magas vérnyomástól, a szapora pulzuson át egészen a cukorbetegségig számos kockázati tényezőt növel. A cardio-tréning egészségre gyakorolt hatása mellett még élvezetes is lehet.

SZOBAKERÉKPÁR

A szobakerékpárt használják a szív és keringés edzésére, állóképesség javítására, zsírégetésre, és versenyzők felkészülésére egyaránt. A nehézségi fokozat önállóan beállítható.

A kerékpáron valamivel nehezebb felvinni a pulzusunkat, mint a futópadon vagy a lépcsőző gépen. A szobakerékpár beválik kezdőknél, túlsúlyosoknál és ízületi problémával küzdőknél egyaránt.

Ha a tekeréssel nem megy eléggé magasra a pulzusod, fokozhatod a hatást kézi súlyzóval: tekerés közben végezz vállból tolást tizenkétszer (fül mellől feltoljuk a súlyzót), és oldalemelést szintén tizenkétszer (magunk mellől vállmagasságig emeljük a szert).

Rögtön felemelkedik a pulzusod! Minél magasabban dolgozik a kar a szívhez képest, a vér annál erőteljesebben pumpálódik felfelé. A dolog másik előnye, hogy így rögtön jó kis kar- és válledzést is tartasz.

A lépcsőzőgép gép erősíti a combfeszítő izmot és a csípő izomzatát, továbbá aerob edzésnek is kiválóak. A szabadban történő kerékpározás, lépcső-futás természetesen ugyanolyan hatásos, így újabb alternatívát nyújthat számunkra.,

cross-trainer

(a szobakerékpár és a lépcsőző keresztezése, melyet a kar megmozgatására alkalmas kiegészítővel is elláttak), segítségével javíthatja állóképességét, hatékonyabbá teheti az alak formálását. A kardio edzés fejleszti a szívet, a vérkeringést, a légzőrendszert, az anyagcsere-folyamatok hatékonyságát.


Ha fogyni akar, akkor érdemes a torna első felében legalább 10 - 30 percig használni a kardio gépeket. Nem baj, ha eleinte nem bírja szusszal. A többször kevés is több a semminél, és ugyanolyan hatékony lehet. A 10 - 30 perc több részletben is ledolgozható!

Étrendelemzés, diéta összeállítás:

Kérdőív, és az Ön által feljegyzett adatok alapján elemezzük a jelenlegi étrendjét, javaslatokat teszünk a módosításokra, személyre szólóan összeállítjuk a célja eléréséhez szükséges étrendet és ételkészítési ötleteket adunk, miként táplálkozhatna egészségesebben.

Egyéni edzéstervek készítése:

A vendég adottságainak, edzettségi állapotának, céljainak, életmódjának megfelelő program összeállítása. A vendéggel való beszélgetés és felmérés után szakember által megtervezett edzéstervet kapnak a szolgáltatást igénybe vevők.

Személyi edző

Segít Önnek az egészséges életmód, a fittség, a testösszetétel változtatás területén:

  • hogy reális célokat tűzzön ki, és hogy azokat meg is valósítsa
  • hogy edzéseit kellő intenzitással és rendszerességgel folytassa
  • hogy a holtponton (akár fogyásnál, akár tömegnövelésnél) átbillenjen
  • hogy számítógépes elemzéssel fejlődését, akár hétről-hétre nyomon követhesse
  • segít Önnek személyre szóló edzésterv összeállításában.